صبح حرم حضرت معصومه سلام الله علیها بودم دلم شکست وبرای مردان
دریادل وطنم مسافران نفتکش سانچی دعا کردم گریم گرفت.
خیلی این روزها براشون گریه کردم و غصه خوردم.
همه دعا کنیم براشون و دیگه این حوادث برای مردان دریا پیش نیاد.
الله خیرا حافظاو هو ارحم الراحمین.....
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین..
اگر داغ دل بود ما دیده ایم ....اگر خون دل بود ما خورده ایم
گواهی بخواهید...اینک گواه
همین زخم هایی که نشمرده ایم...........
حسین عشق منی ...ما را در سایت حسین عشق منی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98