..فجر آفرینان ....برشما درود...

خرید بک لینک

...مدرسه ما دیوار به دیوار کاخ سعد آباد بود ..تو این شرایط بچه ها تونستن

عکس شاه ملعون رو پایین بکشن...کلاسها تعطیل و تجریش و خیابانها و

کوچه ها محل درگیری و تعقیب و گریز دانش آموزان با سربازها بود. باورش

سخته که چقدر مردم شجاعت بخرج میدادن شعار میدادند و حقشان را از

ظالمین مطالبه میکردند.

خیلی زود مدارس تعطیل شد .همه بچه ها پولدار و فقیر متحد بودند خب

مشخص بود احاد مردم از حکومت طاغوت ناراضیند.

فقر و فلاکت روستاها که قابل بیان نیست.خوب است از بزرگترها بپرسید

نه اب و برق نه جاده نه مدرسه و حمام بهداشتی....

من شمال تهران بدنیا امدم اما این جا هم مثل همه جای ایران فاقد گازکشی بود.

خونه زندگی مردم بوی نفت می داد.

بزودی انقلاب زیبای ما به پیروزی رسید مدرسه باز شدوما اولین دیپلمه های

سال ۵۸ بودیم.

حالا به برکت ۱۲ بهمن این روز خجسته سالروز ورود امام خمینی عزیز بازهم

برف زیبایی میبارد....

حسین عشق منی ...

ما را در سایت حسین عشق منی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 18:26

صفحه بندی