میلاد مبارک...

خرید بک لینک

...السلام علیک یا امام رئوف....

برای ما حسرت فراق شما تو سینه موند ...

اقاجانم ...میدانید چقدر زیارت رو دوست دارم..

اخر نماز سلام بر اصحاب ائمه و زیدبن علی و

مختار و حسن مثنی و شهدای فخ یادم نمیره

با اشک...

برای جوانمردیشون و برای خونخواهی امام

عزیرمون.....

اینها عشق ماست...تمام قشنگی زندگی دنیایی

ماست...

چندروزقبل هم تولد دختر خوبم و حسین نازم

بود.....

میلاد, برهمه مبارک,....

حسین عشق منی ...

ما را در سایت حسین عشق منی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:05

صفحه بندی