...السلام علیک یا امام رئوف....
برای ما حسرت فراق شما تو سینه موند ...
اقاجانم ...میدانید چقدر زیارت رو دوست دارم..
اخر نماز سلام بر اصحاب ائمه و زیدبن علی و
مختار و حسن مثنی و شهدای فخ یادم نمیره
با اشک...
برای جوانمردیشون و برای خونخواهی امام
عزیرمون.....
اینها عشق ماست...تمام قشنگی زندگی دنیایی
ماست...
چندروزقبل هم تولد دختر خوبم و حسین نازم
بود.....
میلاد, برهمه مبارک,....
حسین عشق منی ...ما را در سایت حسین عشق منی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105