
xa0 عید هم زیاد خوش نمیگذشت گرچه شادترین لحظه های بچه ها بود اما تکلیف عید انقدر سنگین و خسته کننده بود که عید رابرا بچه ها زهرمار میکرد خدا لعنت کنه معلمهای خدانشناسی که اصلا مردم ازار بودند بدرفتاری ب...
ادامه مطلب
یاد محسن......یاد مجتبی....سلام علیکم یار...یار دیرین......همراه همیشگی....... سالهای انتظار بسر رسید و.....سلام.....غایت انسان...... از انجاکه مجتبی یک رگ اصفهانی دارد خیلی حالات و حرکات محسن شبیه مجتبی و مجتبی شبیه محسن است.... مجتبی هنوز کوچک است چهارده سال دارد و خیلی دوست داشتنی.... اصفهانی ها را گاهی از قیافه میتوان شناخت.... ایمان و محبت اهل بیت در اصفهانی ها و بخصوص حجاب خانمهای اصفهانی زبانزد است سلام ارباب....انتظار بسر رسید و ما در حسرت رسیدن به محسن ها..... خوشا به حال پدر و مادری ک...
ادامه مطلب