ومهمان نواز...سرراه زائران کربلا ...بواسطه امام زاده عباس
دشت عباس نام گرفته... موکب روستای حمزه چای و قیمه
محلی که به قیمه عراقی شبیه بود در خانه همه به روی زوار
باز بود چه هوای پاک و قشنگی...مردمان ساده و باصفا که در
زمان جنگ تحمیلی به اشغال بعثی های مزدور درامده واجبارا
به انسوی مرز کشور عراق کوچانده شدند و باسقوط صدام
ملعون به کشور برگشتند حین جنگ تدارکات و پشتیبانی از
لشکر اسلام داشتند . واین افتخاری برای انها محسوب میشود.
خاطره زیبای برگشت از کربلای معلی همیشه برای من وخانمی
زنده می ماند....
ممنون اهالی خونگرم ....دشت عباس.....
حسین عشق منی ...
ما را در سایت حسین عشق منی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116