مجید مجیدی...

خرید بک لینک

فیلم شنا در زمستان محصول ۶۷ مبارزات سیاسی قبل انقلاب

را نشان میده فیلم بسیار احساسی حال و هوای سرد و دلگیر

آن زمان را تداعی میکند. من هروقت این فیلم راتماشا میکنم

یاد کودکی سخت همه بچه های محروم تهران میفتم میگم

تهران که شهرهای دیگر حال و روز بهتر از تهران نداشتند.

برای حکومت پهلوی اصلا روزگار سیاه و نکبت بار مردم با

همه بدبختیهاشون هیچ اهمیتی نداشت.

با خواننده های رقاصه و جلف میخواستن مردم ببچاره را

سرگرم کنند. ایام نوروز تکالیف بیش ازحد و اندازه یک

کودک ابتدایی واقعا سخت و طاقت فرسا بود و همچنان

همه گوش بفرمان بودن و کسی اعتراض نمیتوانست بکند

مردم بیچاره سیاه بخت میسوختند و میساختند زمستان

زیر کرسی ذغالی و بجای گاز از والر استفاده میکردن

گازکشی تو هیچ جای ایران انجام نشده بود.

مگه برای شاه خائن و اطرافیانش حال و روز ایرانی های

بدبخت ندار اهمیتی داشت.

میخوردند و میچاپیدند و نوکری اجانب بخصوص امریکا

را میکردند.

لعنت الله علی القوم الظالمین...

حسین عشق منی ...

ما را در سایت حسین عشق منی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 18:26

صفحه بندی