مردم جنوب شهر تهران که اکثرا سالها بدون امکانات بودندو شاه
ادعای تمدن بزرگ داشت..واقعا خنده دار بود. شهر تهران فاقد
امکانات فرهنگی و تفریحی و اقتصادی و ... اب تصفیه نشده به
خورد مردم جنوب شهر میرفت مشروبخانه قمارخانه و شهرنو
یعنی کثافتخانه ها چیزی رسمی بو و خیلی عادی .
دین زیرپا گذاشته میشد اون از معلمهای نفهم بیسواد عریان و
عقده ای و...
نه کتابخانه درست حسابی کمبود کتابخانه و پارک بازی و دیگر
امکانات از قبیل ورزشی بود....ساعات برنامه های تلویزیون فقط
شبها چهارساعتی با یک کانال که بعدها شبکه دو بنام شبکه اموزش
اضافه شد که فقط شبها دوسه ساعتی برنامه داشت شبکه یک هم
گاهی ظهرها فیلم خارجی پخش میکرد.
واریته فیلمهای کثیف و زننده بداموزی را القا میکرد.
جامعه فقیر به بدبختیهای خود عادت کرده بودند و کسی جرات
اعتراض نداشت عموما قشر بیسواد و اکثرا روستایی بودند که
درروستا دنبال بخور و نمیری روزگار سخت خودرا میگذراندند.
معلمهای بسیابی حجاب بی دین که فقط برا پول کار میکردند و
تعلیم و تربیت معنایی نداشت. کسی چیزی میگفت جایش کنج
زندان اوین و قصر کمیته مشترک .و...بود بااون شکنجه های...
مردمی که گذشته را خوب جلوه میدهند یا نادانند یا خود رابه
نادانی زده اند الهی خدا ازشون نگذره و ما انتقام میگیریم در
قیامت برای این دروغها و خیانتهایی که درحق جامعه ایرانی
شده و میشود بقول محمد اصفهانی...
برید ازاونها بپرسید...که شنیده ها رو دیدند...
شاهان ننگ تاریخ اند
شاه ننگ شاهان بود.....
حسین عشق منی ...
ما را در سایت حسین عشق منی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87