...اتوبوس دو طبقه...پل رومی...

خرید بک لینک

پل رومی کمی پایین تر از میدان تجریش محله ای قدیمی با رودخانه و درختان تنومند و زیبا که منظره شمال کشور را تداعی میکند سفارتخانه

ترکیه و المان دراین خیابان که از شمال به خیابان مقصودبیک و تجریش

میرسد جای با صفا که خارجیها ازان نگذشتند تاجاییکه حتی بیمارستان

امریکاییها یعنی اختر دراین خیابان ساخته شده بود.

دیپلماتهای خارجی و پیمانکاراشون حول و حوش تجریش ساکن بودند.

گاهی سگ داشتند و اغلب برای نگهبانی بود .

پل رومی ایستگاه اتوبوسهای تجریش به توپخانه هم بود اتوبوسهای

دوطبقه ابتداقرمز و بعد سبز که مورد علاقه بچه ها بودن

حداقل یکساعت و اندی طول میکشید تا به مرکز شهر یعنی میدان

توپخانه (امام خمینی فعلی) برسد

وقت شادی و بازی بچه ها بود هم تفریح بودو هم رفتن به مهمانی

بخصوص عید نوروز که شادی بچه ها دو چندان میشد.هوا ی پاک و

دلنشینی بود وقتی اتوبوس با شیهه ای تو ایستگاه می ایستادانوقت

شاخه های چنارهای خیابان جاده قدیم شمیران از پنجره به داخل سرک

میکشید!!!!

تاکسی ها مسافر چندانی نداشتند و اکثرا ملت از اتوبوس استفاده

میکردند. پول تاکسی هم مردم نداشتند و به اینجور زندگی ساده و

بی تکلف و پر از مشقت عادت کرده بودند کسی هم جرات اعتراض

نداشت .. نه مثل حالا که با کوچکترین اتفاقی دولت و حکومت را

متهم میکنند..تهمت گناه بزرگی است

جمعیت سه برابر چهل سال قبل شده و خدمات رسانی هزینه دارد

کاش این مردم انزمان را درک میکردند ..

واقعا ادمی ناسپاس است. چی بگم خدا هدایتشون کنه....

تو زلزله فردوس و طبس قبل از انقلاب مردم خاطراتی از حکومت

پهلوی دارند که دولت توجهی نکرد نه تو تلویزیون بازتاب زیادی

داشت اصلا مگه برای شاه نفهم مهم مردم تو روستاها چه میکشند

تو زلزله و سیل با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنند.هیچ

امکاناتی برایشان نبود حالا فکر میکنید انوقت بهشان خانه و

اثاثیه و اذوقه بدهند اصلا و ابدا.... خدایا قدر میدانیم و بر

داشته هایمان و نعمتهایت بینهایت شکرگزاریم.

دیو چو بیرون رود....فرشته دراید...

حسین عشق منی ...

ما را در سایت حسین عشق منی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 18:26

صفحه بندی