خطای مجری ....بزرگواری کارشناسان....اقای فراستی ما معذرت میخواهیم....

خرید بک لینک
....چند وقتی است مجریان کم سواد و بزک دوزک کرده تلویزیون بی اخلاق و دریده با سن و سال کم بخصوص کانال خبر رشد

کرده اند با مسئولین و کارشناسان بد برخورد میکنند .

طوری سوال می پرسند انگار دعوا دارند یا عقده خود

بزرگ بینی شان گل میکند .

این فقط اقای ظلی نیست که کمی بچه میشود مجریان

بویژه خانم تلویزیون سالن مد راه انداخته اند و پررو و

کمی بی ادب تشریف دارند.

اقایان کارشناسان محترم افرین بر صبوری شما....

این پست موقتی است.

حسین عشق منی ...

ما را در سایت حسین عشق منی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت: 15:32

صفحه بندی