کرده اند با مسئولین و کارشناسان بد برخورد میکنند .
طوری سوال می پرسند انگار دعوا دارند یا عقده خود
بزرگ بینی شان گل میکند .
این فقط اقای ظلی نیست که کمی بچه میشود مجریان
بویژه خانم تلویزیون سالن مد راه انداخته اند و پررو و
کمی بی ادب تشریف دارند.
اقایان کارشناسان محترم افرین بر صبوری شما....
این پست موقتی است.
حسین عشق منی ...
ما را در سایت حسین عشق منی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118