...گفتم معلم بد تاثیر بدی رو دانش اموز داره
معلمهای طاغوتی اغلب اینطور بودند.اصلا به
اینده بچه ها توجهی نداشتند تبعیض میان
بچه ها میذاشتن بچه پولدارها محبوب بودن
شیک پوش مرتب و....عاملی برای تبعیض بین
دانش اموزان بود....
....چیکار کرده پسرم....
درس نمیخونن هیچکدوم ..
اینها باید عمله بشن..
...چرا عمله درس میخونن مثل شما پشتمیز
نشین باشند باسواد باشند..
اتفاقا پسرش لیسانس گرفت عزیز شد متدین
و حالا با بچه های خوب...
معلمی وظیفه سنگینی است بویژه در تربیت
معنوی و تشکیل شخصیت اینده دانش اموز
امیدواریم......
حسین عشق منی ...ما را در سایت حسین عشق منی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110