...۲۲ بهمن سالروز پیروزی خون بر شمشیر مبارک....
من بچه شمال تهرانم و قبل از هرچیز یار انقلابم....
عاشق انقلابم...عاشق امام خمینی ام...رهبری که نه
تنها ایرانی ها که دنیا را مجذوب و شیفته خودکرد.
همین روزها بود باخواهرم درها را میزدیم یخ وملافه
برای بیمارستان و مجروحین جمع میکردیم.
قلبا و مشتاقانه کمک هرچند کوچک بود خودمان هم
کوچک بودیم هفده سالگی من.....
من انقلابی ام....تا همیشه خودم و بچه ها و نوه ها و
کس و کارم همدل هستیم تااخرین قطره خونمان پای
این انقلاب زیبا و عزیز و بزرگ ایستاده ایم.
خدارا شکر دشمنان انقلاب را از نادانان قرار داد.
عاقبت بخیری یعنی سلم لمن سالمکم و حرب لمن
حاربکم.....
عشق یعنی رهرو حسین (ع) پشتیبان ولایت و
شهادت ....
شب تاریک ملت روز گردید...
خمینی عاقبت پیروز گردید..
حسین عشق منی ...ما را در سایت حسین عشق منی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106